Agresivní reklama ve firmě Newdoors, s.r.o. – Michael Sruc
Michael Sruc
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Agresivní reklama ve firmě Newdoors, s.r.o.
Anotácia:
Tématem absolventské práce je Agresivní reklama ve firmě Newdoors, s.r.o. V teoretické části je popsána agresivní reklama a motivace zaměstnanců. Okrajově se zmiňuje o přímém prodeji a multilevel marketingu. V praktické části je popsána firma Newdoors, s.r.o., která používala přímý prodej a s tím i spojenou agresivní reklamu. Dále je v práci obsažen dotazník o přímém prodeji, podomním prodeji a o agresivní …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Milan Kratochvíl, Ph.D.
- Oponent: Ing Karel Pikart
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SRUC, Michael. \textit{Agresivní reklama ve firmě Newdoors, s.r.o.}. Online. Absolventská práce. Praha: Vyšší odborná škola ekonomických studií a Střední průmyslová škola potravinářských technologií. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/lb3xn2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
VOŠES A SPŠPT
vyšší odborný program:
Účetnictví a finance
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.