Význam dětské kresby pro diagnostiku školní zralosti – Bc. Hana NOHAVICOVÁ
Bc. Hana NOHAVICOVÁ
Bachelor's thesis
Význam dětské kresby pro diagnostiku školní zralosti
Emergence of childish drawing for diagnostics of shool maturneess
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vztahem mezi dětskou kresbou a diagnostikou školní zralosti. V teoretické části je možné se dočíst bližší informace o předškolním věku a samotné školní zralosti, jedná se o kapitoly popisující jednotlivé faktory umožňující zahájení školní docházky a celkovou změnu v životě, která je s tímto obdobím spojena. Práce se dále zaměřuje na charakteristiku pedagogické diagnostiky …moreAbstract:
This bachelor thesis is dedicated to the relationship between children drawings and school maturity. Its theoretical part contains a detailed focus on pre-school age and school maturity as such. This part consists inter alia of chapters discussing various conditioning factors for school attendance and the overall life change it entails. The thesis is also focusing on characteristics of pedagogical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2011
Accessible from:: 8. 4. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2011
- Supervisor: -- AAA-neuveden
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NOHAVICOVÁ, Hana. Význam dětské kresby pro diagnostiku školní zralosti. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special Education
Theses on a related topic
-
Školní zralost a připravenost (diagnostika a intervence jako nástroje prevence školního neúspěchu)
Magdaléna ČÍŽKOVÁ -
Diagnostika školní zralosti pomocí nástroje iSophi
Marie Juroszová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy, školní zralost a připravenost
Martina Šenková -
Školní zralost a připravenost
Veronika Bartůňková -
Diagnostika školní zralosti a připravenosti- komparace mateřské školy Montessori a běžné mateřské školy
Lenka Saparová -
Orientační diagnostika školní zralosti
Klára ANDREEVOVÁ -
Symbolika v kresbě začarované rodiny u dětí předškolního věku
Romana Trhlíková -
Projektivní technika Kresba začarovaného zvířete v praxi poradenského psychologa
Tatjana Bláhová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights