Veronika KARBANOVÁ

Bachelor's thesis

Franchising jako metoda vstupu na český trh

Franchising as a method of entry to the Czech market
Abstract:
Ve své bakalářské práci na téma Franchising jako metoda vstupu na český trh se zabývám konkrétní franchisingovou společností. Práce je zaměřena na otevření nového obchodu značky Bushman a její porovnání s obchodem, který nemá franchisingový charakter. Práce je rozdělena na tři hlavní kapitoly, z nichž se dvě nacházejí v teoretické části a jedna kapitola v části praktické. První část teoretického bloku …more
Abstract:
In my BA thesis on Franchising as a Method of Entering the Czech Market I will deal with a specific franchising company. The work is focused on the opening of a new store under the Bushman brand and its comparison with a non-franchise store. The work is divided into three main chapters, two of which comprise the theoretical portion of the thesis, and one chapter in the practical portion. The first …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2011
  • Supervisor: Ing. Ondřej Baštýř

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KARBANOVÁ, Veronika. Franchising jako metoda vstupu na český trh. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management