Franchising jako metoda vstupu na český trh – Veronika KARBANOVÁ
Veronika KARBANOVÁ
Bachelor's thesis
Franchising jako metoda vstupu na český trh
Franchising as a method of entry to the Czech market
Abstract:
Ve své bakalářské práci na téma Franchising jako metoda vstupu na český trh se zabývám konkrétní franchisingovou společností. Práce je zaměřena na otevření nového obchodu značky Bushman a její porovnání s obchodem, který nemá franchisingový charakter. Práce je rozdělena na tři hlavní kapitoly, z nichž se dvě nacházejí v teoretické části a jedna kapitola v části praktické. První část teoretického bloku …moreAbstract:
In my BA thesis on Franchising as a Method of Entering the Czech Market I will deal with a specific franchising company. The work is focused on the opening of a new store under the Bushman brand and its comparison with a non-franchise store. The work is divided into three main chapters, two of which comprise the theoretical portion of the thesis, and one chapter in the practical portion. The first …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2011
- Supervisor: Ing. Ondřej Baštýř
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KARBANOVÁ, Veronika. \textit{Franchising jako metoda vstupu na český trh}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2011. Available from: https://theses.cz/id/lb68el/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KARBANOVÁ, Veronika. Franchising jako metoda vstupu na český trh. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Franchising jako způsob podnikání u vybrané obchodní společnosti
Ivo KOVÁŘ -
Franchising jako forma podnikání v oblasti gastronomie
Gabriela VROBELOVÁ -
Franchising jako způsob podnikání u vybrané obchodní společnosti
Kateřina KNÍŽKOVÁ -
Mezinárodní franchising - vstup německého podnikatelského subjektu na český trh
Zuzana Némethová -
Franchising jako forma podnikání v gastronomii
Zuzana Tomalová -
Franchising jako cesta k samostatnému podnikání
Michaela Skřivánková -
Franchising jako způsob podnikání u vybraného obchodního subjektu
Aleš MAREK -
Franchising - možná forma spolupráce
Miroslav Kysilka