Veronika KARBANOVÁ

Bachelor's thesis

Franchising jako metoda vstupu na český trh

Franchising as a method of entry to the Czech market
Anotácia:
Ve své bakalářské práci na téma Franchising jako metoda vstupu na český trh se zabývám konkrétní franchisingovou společností. Práce je zaměřena na otevření nového obchodu značky Bushman a její porovnání s obchodem, který nemá franchisingový charakter. Práce je rozdělena na tři hlavní kapitoly, z nichž se dvě nacházejí v teoretické části a jedna kapitola v části praktické. První část teoretického bloku …viac
Abstract:
In my BA thesis on Franchising as a Method of Entering the Czech Market I will deal with a specific franchising company. The work is focused on the opening of a new store under the Bushman brand and its comparison with a non-franchise store. The work is divided into three main chapters, two of which comprise the theoretical portion of the thesis, and one chapter in the practical portion. The first …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2011
  • Vedúci: Ing. Ondřej Baštýř

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KARBANOVÁ, Veronika. Franchising jako metoda vstupu na český trh. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management