Facebook jako mediátor volnočasových aktivit – Bc. Tereza Vybíralová
Bc. Tereza Vybíralová
Bachelor's thesis
Facebook jako mediátor volnočasových aktivit
Facebook as a mediator of leisure activities
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o sociální síti zvané Facebook, která otevírá dnešní společnosti mnoho možností a zajímavostí. Nicméně každý uživatel skrze ni provozuje různé aktivity a dokonce i způsob celkového vnímání se lehce liší. Na základě výzkumu se tato práce snaží zobrazit podrobnější týdenní plány obsahující pohyby na facebookovém profilu každého respondenta a posléze odhalí, jakým aktivitám …moreAbstract:
This work deals with a social network called Facebook, which opens today’s society many options and curiosities, however each user runs it through various activities even the way overall perception is slightly different. Based on research, this work tries to show more detailed weekly plans with movements on the Facebook profile of each respondent and then reveals which activities they prefer and which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/qpi9c/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2017
- Supervisor: Mgr. Dušan Klapko, Ph.D.
- Reader: Mgr. Andrea Špoková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Education / Social and Free Time Education
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová -
Marketingová komunikace Střediska volného času Ostrava-Zábřeh
Adam KNAP -
Role zprostředkované interpersonální komunikace ve volném čase dospívajících
Tomáš Mička -
Specifika komunikace vychovatele a pedagoga volného času ve srovnání s komunikací učitele
Petra ČERNECKÁ -
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE VE STUDIJNÍM PROGRAMU REKREOLOGIE-PEDAGOGIKA VOLNÉHO ČASU
Nikola ČECHÁKOVÁ -
Nenásilná komunikace v pojetí volnočasových pedagogů
Karolína Valoušková -
Vliv anonymity, deindividuace a skupinové normy na míru vyjadřované agrese v komentářích na sociální síti Facebook
Jitka Čurdová