Tendence v porušování etické regulace reklamy – Bára Němečková
Bára Němečková
Bakalářská práce
Tendence v porušování etické regulace reklamy
Tendency in Violation of Ethical Regulation of Advertising
Anotace:
Reklama se stala nedílnou součástí moderní společnosti. Denně nás informuje a ovlivňuje naše rozhodování. S velkým množstvím reklamních sdělení roste i tlak na originalitu a odlišení od konkurence, což může v některých případech vést k porušování etických norem a následným stížnostem na reklamu. Důvodem pro bližší zkoumání tématu tendencí porušování etické regulace reklamy je tedy zejména negativní …víceAbstract:
Advertising has become an integral part of modern society. It informs us and influences our decisions on a daily basis. With the abundance of advertising messages, there is increasing pressure to be original and to differentiate oneself from the competition, which in some cases can lead to violations of ethical standards and ensuing complaints about advertising. The reason for looking more closely …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153226
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedoucí: Pavel Godický
- Oponent: Karel Kutnohorský
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a právo v podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the corporate codes of ethics of technological companies in India and comparison with the Indian legal framework
Lester Aranha -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company
Barbora BLAŽKOVÁ -
Pohled společnosti na etický kodex reklamy
Ľuboš Kubena -
Porušování etického kodexu reklamy na příkladu sexismu
Petra Jílková -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Adam Goranov -
Etický kodex reklamy
Dominik Kameš -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Helena Simonová