Bára Němečková

Bakalářská práce

Tendence v porušování etické regulace reklamy

Tendency in Violation of Ethical Regulation of Advertising
Anotace:
Reklama se stala nedílnou součástí moderní společnosti. Denně nás informuje a ovlivňuje naše rozhodování. S velkým množstvím reklamních sdělení roste i tlak na originalitu a odlišení od konkurence, což může v některých případech vést k porušování etických norem a následným stížnostem na reklamu. Důvodem pro bližší zkoumání tématu tendencí porušování etické regulace reklamy je tedy zejména negativní …více
Abstract:
Advertising has become an integral part of modern society. It informs us and influences our decisions on a daily basis. With the abundance of advertising messages, there is increasing pressure to be original and to differentiate oneself from the competition, which in some cases can lead to violations of ethical standards and ensuing complaints about advertising. The reason for looking more closely …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Pavel Godický
  • Oponent: Karel Kutnohorský

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava