Bc. Markéta NIKLOVÁ
Master's thesis
Motivace jako prostředek k podpoře učení
Motivation as a means to support learning
Abstract:
Diplomová práce se zabývá motivací žáků k učení, konkrétně jednotlivými motivačními zdroji, které žáky k učení motivují. V první kapitole je popsána vnitřní a vnější motivace i rozdíl mezi těmito dvěma motivačními zdroji. Dále se kapitola věnuje motivaci poznávací, výkonové a instrumentální v souvislosti se školní výukou. Kapitola také pojednává o vztahu žáka s učitelem a kauzální atribuci jako dvou …moreAbstract:
The thesis deals with the pupil's motivation towards learning. It specifically speaks about sources of motivation which motivate pupils to study. First chapter describes intrinsic and extrinsic motivation and the differences between them. The chapter is moreover dedicated to cognitive, integrative and instrumental motivation related to education and it also characterizes two other important sources …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NIKLOVÁ, Markéta. Motivace jako prostředek k podpoře učení. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Martin Balínek -
Motivace pracovníků v dopravních a logistických podnicích
Přemysl Stibor -
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Petra Arnholdová -
Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku
Leona Krausová -
Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ a role přesvědčení učitelů vztahující se k žákově autonomii a jejímu rozvíjení
Marie Chválová -
Vnímání míry podpory autonomie ve výchově a vzdělávání žáků základní školy
Tereza Bělíková -
Využití autentických materiálů k podpoře autonomie ve výuce AJ u žáků na druhém stupni základních škol
Jana GAJDOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights