Podniková kultura – předpoklad úspěchu strategického řízení – Bc. Sylvie Kraslová
Bc. Sylvie Kraslová
Diplomová práce
Podniková kultura – předpoklad úspěchu strategického řízení
Corporate culture - a prerequisite for the success of strategic management
Anotace:
Diplomová práce na téma podniková kultura – předpoklad úspěchu strategického řízení zkoumá podnikovou kulturu firmy Next Generation Solution, s. r. o.. V teoretické části vysvětluji pojem podniková kultura, řízení firmy a strategie. V praktické části mapuji její konkurenty, srovnávám webové stránky a pomocí dotazníkového šetření a sémantického diferenciálu hodnotím sílu, strukturu a sílu strategie …víceAbstract:
This thesis theme corporate culture - a prerequisite for the success of strategic management examines the corporate culture of the company Next Generation Solution, s. r. o. The theoretical part explains the concept of corporate culture, company management and strategy. The practical part describes its competitors, comparing websites and through questionnaires and semantic differential evaluate strength …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/5956/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRASLOVÁ, Sylvie. \textit{Podniková kultura – předpoklad úspěchu strategického řízení}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/lbrzyw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategické řízení strojírenského podniku
Miroslav Škorna -
Strategické řízení firmy
Lukáš Pech -
Strategické řízení vybrané obchodní společnosti
Tomáš Dalešický -
Strategické marketingové řízení velkého podniku
Adam Kopřiva -
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Strategické řízení ve vlastnicky řízeném podniku
Alik Batchayev -
Strategické řízení vybrané obchodní společnosti
Petra Michalíková -
Strategické řízení podniků v oboru stavebnictví
Daniela Mořkovská