Bc. Ilona Murárová

Bakalářská práce

Nové trendy v marketingové komunikaci

New trends of marketing communication
Anotace:
Tato práce pojednává o "Nových trendech v marketingové komunikaci" a o komunikačních trendech ve světě marketingu a poukazuje na nové metody, které se v reklamním odvětví stále častěji užívají. V teoretické části této práce je popsána integrovaná marketingová komunikace jako celek, která spočívá ve vhodné kombinaci různých nástrojů komunikačního mixu. Dále se v této bakalářské práci věnuji novým formám …více
Abstract:
This work deals with "New trends in marketing communication and communication trends in the world of marketing and points to the new method, which is in the advertising industry is increasingly used. In the theoretical part of this work is documented, integrated marketing communication as a whole, which consists in a suitable combination of various instruments of the communications mix. Furthermore …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2011
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní