Nové trendy v marketingové komunikaci – Bc. Ilona Murárová
Bc. Ilona Murárová
Bakalářská práce
Nové trendy v marketingové komunikaci
New trends of marketing communication
Anotace:
Tato práce pojednává o "Nových trendech v marketingové komunikaci" a o komunikačních trendech ve světě marketingu a poukazuje na nové metody, které se v reklamním odvětví stále častěji užívají. V teoretické části této práce je popsána integrovaná marketingová komunikace jako celek, která spočívá ve vhodné kombinaci různých nástrojů komunikačního mixu. Dále se v této bakalářské práci věnuji novým formám …víceAbstract:
This work deals with "New trends in marketing communication and communication trends in the world of marketing and points to the new method, which is in the advertising industry is increasingly used. In the theoretical part of this work is documented, integrated marketing communication as a whole, which consists in a suitable combination of various instruments of the communications mix. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rjsxt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2011
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Webová podpora marketingové komunikace obcí
Kateřina Fialová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Průša