Irena ŠMÍDOVÁ

Master's thesis

Porovnání kvality života pohybově aktivních a neaktivních pedagogů na základních školách ve městě Chomutov

Comparison of the quality of life of physically active and inactive teachers at elementary schools in the city of Chomutov
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá porovnáním kvality života pohybově aktivních a neaktivních pedagogů na základních školách ve městě Chomutov. Nejprve jsou v teoretické části objasněny témata jako je kvalita života, vliv stresu v učitelské profesi, pohybová aktivita a inaktivita, zdraví a životní styl. Cílem diplomové práce je porovnat kvalitu života pohybově aktivních a neaktivních pedagogů na základních …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the comparison of the quality of life of physically active and inactive teachers at elementary schools in the city of Chomutov. First, topics such as quality of life, the influence of stress in the teaching profession, physical activity and inactivity, health and lifestyle are explained in the theoretical part. The aim of the thesis is to compare the quality of life of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Jana Pyšná, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠMÍDOVÁ, Irena. Porovnání kvality života pohybově aktivních a neaktivních pedagogů na základních školách ve městě Chomutov. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Master programme / field:
Special Education / Teaching for Primary Schools and Special Pedagogy