Irena ŠMÍDOVÁ

Diplomová práce

Porovnání kvality života pohybově aktivních a neaktivních pedagogů na základních školách ve městě Chomutov

Comparison of the quality of life of physically active and inactive teachers at elementary schools in the city of Chomutov
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá porovnáním kvality života pohybově aktivních a neaktivních pedagogů na základních školách ve městě Chomutov. Nejprve jsou v teoretické části objasněny témata jako je kvalita života, vliv stresu v učitelské profesi, pohybová aktivita a inaktivita, zdraví a životní styl. Cílem diplomové práce je porovnat kvalitu života pohybově aktivních a neaktivních pedagogů na základních …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the comparison of the quality of life of physically active and inactive teachers at elementary schools in the city of Chomutov. First, topics such as quality of life, the influence of stress in the teaching profession, physical activity and inactivity, health and lifestyle are explained in the theoretical part. The aim of the thesis is to compare the quality of life of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Jana Pyšná, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠMÍDOVÁ, Irena. Porovnání kvality života pohybově aktivních a neaktivních pedagogů na základních školách ve městě Chomutov. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika