Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání – Ing. Nikita Kazarin
Ing. Nikita Kazarin
Diplomová práce
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Radio and Television Advertising Regulation
Anotace:
Diplomová práce je věnována velmi aktuální oblasti, která je silně propojena s hospodářskou praxí; jedná se o analýzu regulace reklamy. Bez reklamy není možné v současné době si představit žádný rozvoj firmy a žádné prodeje. Cílem práce je analyzovat a popsat právní úpravu aplikovanou pro regulaci reklamy v rozhlasu a televizi. Ústřední hypotézou je následující tvrzení: regulace reklamy v České republice …víceAbstract:
The thesis is dedicated to a very topical area which has a very strong connection to practice, it is an analysis of advertising regulation. Without ads we can not currently image development or increasing of firm sales. The aim is to analyze and describe the legislation applied to regulate advertising on radio and television. The central hypothesis is the following statement: regulation of advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mnzf8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Vladimír Prorok, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Klamavá reklama v televizní reklamě
Olivie Valentová -
Reklama a ochrana dětí
Nicole Plánková -
Televizní reklama v judikatuře
Lenka Hrušková -
Regulace reklamy pro děti a mladistvé v České republice a Evropské unii
Elizabeth JÍROVÁ -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Reklama: právní regulace a etický kodex Rady pro reklamu
Markéta Marušáková -
Regulace reklamy a nekalé obchodní praktiky v právních profesích
Karolína Ondrišová