Ing. Nikita Kazarin

Diplomová práce

Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání

Radio and Television Advertising Regulation
Anotace:
Diplomová práce je věnována velmi aktuální oblasti, která je silně propojena s hospodářskou praxí; jedná se o analýzu regulace reklamy. Bez reklamy není možné v současné době si představit žádný rozvoj firmy a žádné prodeje. Cílem práce je analyzovat a popsat právní úpravu aplikovanou pro regulaci reklamy v rozhlasu a televizi. Ústřední hypotézou je následující tvrzení: regulace reklamy v České republice …více
Abstract:
The thesis is dedicated to a very topical area which has a very strong connection to practice, it is an analysis of advertising regulation. Without ads we can not currently image development or increasing of firm sales. The aim is to analyze and describe the legislation applied to regulate advertising on radio and television. The central hypothesis is the following statement: regulation of advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Vladimír Prorok, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace