Vliv volné hry na dítě v předškolním věku – Radka Hlinková
Radka Hlinková
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Vliv volné hry na dítě v předškolním věku
Anotace:
Absolventská práce pojednává o tom, jak může pedagog nastavit prostředí pro volnou hru, aby volná hra dítě rozvíjela. První třetina práce je o vlivu volné hry na dítě v předškolním věku, přičemž je cílena na celostní rozvoj dítěte, konkrétně na rozvoj motorický, kognitivní, emoční, sociální, estetický a spirituální. Druhá třetina práce definuje pojmy hra a volná hra a dále se zaobírá významem volné …víceAbstract:
The graduation work deals with how pedagogues can set the environment for free play to develop a preschool child. The first third of the work is about the influence of free play on a preschool child. It aims at holistic development of the child, specifically at the development of motoric, cognitive, emotional, social, aesthetic and spiritual aspects of every child. The second third of the work deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.jabok.cz/th/ncmix/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Bc. Michal Pařízek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Marie Ortová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáJabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
vyšší odborný program / obor:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikačních schopností u dětí v předškolním věku v běžné mateřské škole a v mateřské škole Montessori
Alice POCHOBRADSKÁ -
Změny v distribuci tělesného tuku u dětí v předškolním až mladším školním věku – semilongitudinální studie
Frederika Plučinská -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi v předškolním věku v Ústeckém kraji
Gabriela-Eliška RYCHTECKÁ -
Analýza úrovně aktivní a pasivní slovní zásoby u dětí v předškolním věku v logopedické a běžné třídě v Mateřské škole Sluníčko Turnov
Adéla Šonská -
Srovnání jednotlivých terapií používaných v Mateřské škole při centru ARPIDA, o.p.s. v Českých Budějovicích a v Základní škole a Mateřské škole pro tělesně postižené v Liberci, Lužická ulice.
Veronika MACHAČKOVÁ -
Využití společenských a rolových her v logopedické prevenci v běžné mateřské škole.
Tereza Jelínková -
Pohyb v příběhu v mateřské škole
Sára Šolcová -
Rozvoj pohybové gramotnosti v předškolním věku u dětí se somatickým postižením v MŠ Eliška v Opavě
Pavla PETRŽELOVÁ