Radka Hlinková
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Vliv volné hry na dítě v předškolním věku
Abstract:
Absolventská práce pojednává o tom, jak může pedagog nastavit prostředí pro volnou hru, aby volná hra dítě rozvíjela. První třetina práce je o vlivu volné hry na dítě v předškolním věku, přičemž je cílena na celostní rozvoj dítěte, konkrétně na rozvoj motorický, kognitivní, emoční, sociální, estetický a spirituální. Druhá třetina práce definuje pojmy hra a volná hra a dále se zaobírá významem volné …moreAbstract:
The graduation work deals with how pedagogues can set the environment for free play to develop a preschool child. The first third of the work is about the influence of free play on a preschool child. It aims at holistic development of the child, specifically at the development of motoric, cognitive, emotional, social, aesthetic and spiritual aspects of every child. The second third of the work deals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022
Identifier:
https://is.jabok.cz/th/ncmix/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Bc. Michal Pařízek, Ph.D.
- Reader: Mgr. Marie Ortová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáJabok - Institute of Social Pedagogy and Theology
vyšší odborný program / field:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie
Theses on a related topic
-
Rozvoj komunikačních schopností u dětí v předškolním věku v běžné mateřské škole a v mateřské škole Montessori
Alice POCHOBRADSKÁ -
Změny v distribuci tělesného tuku u dětí v předškolním až mladším školním věku – semilongitudinální studie
Frederika Plučinská -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi v předškolním věku v Ústeckém kraji
Gabriela-Eliška RYCHTECKÁ -
Analýza úrovně aktivní a pasivní slovní zásoby u dětí v předškolním věku v logopedické a běžné třídě v Mateřské škole Sluníčko Turnov
Adéla Šonská -
Srovnání jednotlivých terapií používaných v Mateřské škole při centru ARPIDA, o.p.s. v Českých Budějovicích a v Základní škole a Mateřské škole pro tělesně postižené v Liberci, Lužická ulice.
Veronika MACHAČKOVÁ -
Využití společenských a rolových her v logopedické prevenci v běžné mateřské škole.
Tereza Jelínková -
Pohyb v příběhu v mateřské škole
Sára Šolcová -
Rozvoj pohybové gramotnosti v předškolním věku u dětí se somatickým postižením v MŠ Eliška v Opavě
Pavla PETRŽELOVÁ