Ing. Ondřej Juříček
Bakalářská práce
Strategická analýza podniku
Strategic Analysis of an Enterprise
Anotace:
Cílem bakalářské práce „Strategická analýza podniku“ je zpracování strategické analýzy konkrétního podniku a návrh jeho strategie rozvoje do budoucna. V úvodní části je věnován prostor vymezení strategického řízení a strategie podniku. V teoretické části je dále zaměřena pozornost na deskripci jednotlivých součástí strategické analýzy – analýzy externího a interního okolí podniku. Teoretickou část …víceAbstract:
The goal of bachelor thesis „Strategic analysis of an enterprise“ stands in elaboration of strategic analysis of the particular company and suggestion of its future develepoment. The opening of the thesis focuses on concept of strategic management a corporate strategy. In theoretical part there is an accent on description of individual parts of strategic analysis – analyses of external and internal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f2zqq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Ondřej Melichar, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
Internationalization of Ghanaian Agricultural SMEs in the context of strategic orientation
Betty Sumboh -
Strategic analysis of BNI in the Czech Republic
Simon Mestdagh -
Strategic analysis of VinFast on the USA Electronic Vehicles Market
Illia Frenkel -
Strategic Analysis of Železiarne Podbrezová
Petra Holubová -
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Filip Bodlák -
Socio-emotional wealth of family business as a source of competitive advantage
Safarli Safarli -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu