Analýza přípravy Srazu Lhot a Lehot 2024 – Nela Dorazilová
Nela Dorazilová
Bakalářská práce
Analýza přípravy Srazu Lhot a Lehot 2024
An Analysis of the Preparation of the Lhota and Lehota 2024 Reunion
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na přípravu události Sraz Lhot a Lehot 2024. Práce má teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkajících se eventů, event managementu, marketingové komunikace a financování eventů. Praktická část obsahuje vypracovaný návrh eventu, analýzu současného stavu příprav z roku 2023 a kvantitativní dotazníkové šetření analyzující potřeby a přání návštěvníků …víceAbstract:
This thesis focuses on the preparation of the event Lhota and Lehota 2024. The thesis has a theoretical and practical part. The theoretical part defines concepts related to events, event management, marketing communication and event financing. The practical part contains a developed event proposal, an analysis of the current state of preparations from 2023 and a quantitative questionnaire survey analysing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dorazilová, Nela. Analýza přípravy Srazu Lhot a Lehot 2024. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace sportovního eventu
Daniel Sýkora -
Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA
Klára Bastlová -
Projekt marketingové komunikace vybraného eventu
Jan Turek -
Analýza marketingové komunikace vybraného eventu
Pavel TESÁREK -
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marie Uhrová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (projekt golfového turnaje jako marketingového eventu)
Alica Miklošková -
Návrh marketingové komunikace hybridních eventů
Aneta Chládková