BcA. Anna Machová

Diplomová práce

Komparace využívání marketingových nástrojů v památkové péči

The Comparision of Marketing tools in the Cultural Heritage
Anotace:
Diplomová práce “Komparace využívání marketingových nástrojů v památkové péči” je srovnávací studií toho, jak marketingové nástroje využívají objekty ve státem spravovaných památkových objektech v porovnání s objekty, které provozují soukromníci. Předpokladem je vyvinutější marketing u soukromých objektů, autorka svoji hypotézu dokazuje na výzkumném vzorku dvou dvojic památkových objektů. Součástí …více
Abstract:
Diploma thesis “The Comparision of Marketing tools in the Cultural Heritage” is a study about application of the marketing tools in the cultural heritage owned by state in comparision with application of the marketing tools in the cultural heritage owned by private owners. We assume that the private cultural heritage has a more developed marketing. The author is proving the hypothesis on the research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2017
  • Vedoucí: MgA. BcA. Petra Vodičková, Ph.D.
  • Oponent: doc. MgA. Blanka Chládková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakulta
https://is.jamu.cz/th/f4k2x/