Využití marketingových nástrojů na sociálních sítích – Jan Hruška
Jan Hruška
Bakalářská práce
Využití marketingových nástrojů na sociálních sítích
Use of marketing tools on social networks
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá především praktickým využitím marketingových nástrojů v českém prostředí sociálních sítí. V teoretické části se zabývám zejména začleněním konceptu sociálních sítí do obecné marketingové teorie, dále mapuji prostředí českého internetu a přibližuji nejpoužívanější české a světové sociální sítě. Cílem této práce je tvorba struktury marketingových nástrojů, za účelem maximalizace …víceAbstract:
This thesis mainly deals with the practical use of marketing tools in Czech social networks environment. The theoretical part introduces integration of social media concept into basic marketing theory, it also maps Czech Internet environment and brings readers summary of the most popular Czech and international social networks along with its brief history. The aim of this work is the creation of structure …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46535
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Michal Děd
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46535
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social listening
Tereza Vašková -
Social media content vybrané obchodní společnosti v době pandemie COVID-19
Tomáš Lavický -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Jiří Voříšek