Jan Vlasák

Bakalářská práce

Módní a obuvnická reklama v Pardubicích v meziválečném období

Fashion and Footwear Advertising in Pardubice between Two World Wars
Anotace:
Tématem této práce je módní a obuvnická reklama v Pardubicích v meziválečném období. Na začátku práce se nachází stručná charakteristika pojmu reklama, dále pak je popsán rozdíl ve vnímání reklamy dnes a v době meziválečné. Další kapitola se věnuje vývoji Československé republiky v tomto období z hlediska politického, správního a hospodářského. Následuje popis vývoje reklamy na českém území od jejích …více
Abstract:
The topic of this thesis is fashion and footwear advertising in Pardubice during the interwar period. At the beginning, there is a brief characteristic of the concept of advertising and also a description of the differences in the perception of advertising today and in the interwar period. The following chapter is devoted to the development of the Czechoslovak Republic in this period from political …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2014
  • Vedoucí: doc. PhDr. Marie Macková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vlasák, Jan. Módní a obuvnická reklama v Pardubicích v meziválečném období. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

Univerzita Pardubice

Fakulta filozofická

Bakalářský studijní program / obor:
Historické vědy / Spisová a archivní služba