Metody kruhového uspořádání žáků pohledem vychovatelů v prostředí školních družin – Bc. Julie Větříšková, DiS.
Bc. Julie Větříšková, DiS.
Bakalářská práce
Metody kruhového uspořádání žáků pohledem vychovatelů v prostředí školních družin
Methods of circular arrangement of students as perceived by educators in the environment of school clubs
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem vychovatelé využívají kruhové uspořádání žáků při své praxi ve školní družině. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje základní pojmy, které souvisejí s prací vychovatele. Další důležitou částí je popsání vývoje žáka, který školní družinu navštěvuje. Kruhové uspořádání je zde podrobněji představeno a práce směřuje …víceAbstract:
The goal of the bachelor's thesis is to explore how educators utilize the circular arrangement of students in their practice within the school club. The thesis is divided into theoretical and practical sections. The theoretical section defines fundamental concepts related to the work of educators. Another significant section involves describing the development of a student who attends the school club …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rikmb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Lenka Ďulíková
- Oponent: doc. Mgr. Michal Kaplánek, Th.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství (jednooborový kombinovaný)
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace rodičů s pedagogy na montessori školách
Alžběta HABÁNÍKOVÁ -
Komunikace mezi pedagogy a žáky
Adam Albrecht -
Moc v komunikaci mezi pedagogy a dětmi předškolního věku
Barbora Pohanková -
Efektivní komunikace pedagoga MŠ s rodiči
Monika JULIŠOVÁ -
Neverbální komunikace pedagoga na druhém stupni základní školy
Tereza Erbenová