Komunikační strategie veřejných galerií výtvarného umění v České republice – Mgr. Šárka Michalíková
Mgr. Šárka Michalíková
Master's thesis
Komunikační strategie veřejných galerií výtvarného umění v České republice
Communication Strategies of Public Art Galleries in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá komunikačními strategiemi veřejných galerií výtvarného umění v České republice. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmů galerie a muzeum umění, typologii galerií, jejich financování a poslání. Nastiňuje roli arts managementu a arts marketingu a kriticky se zabývá marketingovým přístupem veřejných galerií s ohledem na jejich zaměření a poslání. Praktická část práce věnuje …moreAbstract:
The diploma thesis deals with communication strategies of public art galleries in the Czech Republic. The focus of the theoretical part is on the definition of the terms gallery and art museum, typology of galleries, their financing and mission. It outlines the role of arts management and arts marketing and critically deals with the marketing approach of public galleries with respect to their focus …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MICHALÍKOVÁ, Šárka. \textit{Komunikační strategie veřejných galerií výtvarného umění v České republice}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Available from: https://theses.cz/id/lczo2e/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Michalíková, Šárka. Komunikační strategie veřejných galerií výtvarného umění v České republice. Zlín, 2022. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Arts Management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Původní sbírky galerie umění ve Zlíně
Barbora CHOLASTOVÁ -
Marketingové plánování krajské galerie výtvarného umění
Jana Bělotová -
Případová studie práce s publikem v Krajské galerii výtvarného umění ve Zlíně
Katarína Pribylová -
Animační programy a pracovní listy pro stálou expozici Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně
Kristýna Žáková -
Projekt zvýšení návštěvnosti Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně
Jiří KUČERA -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Hermína Týrlová a animace ve filmových ateliérech ve Zlíně
Šárka Hluštíková