Komunikační strategie veřejných galerií výtvarného umění v České republice – Mgr. Šárka Michalíková
Mgr. Šárka Michalíková
Diplomová práce
Komunikační strategie veřejných galerií výtvarného umění v České republice
Communication Strategies of Public Art Galleries in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá komunikačními strategiemi veřejných galerií výtvarného umění v České republice. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmů galerie a muzeum umění, typologii galerií, jejich financování a poslání. Nastiňuje roli arts managementu a arts marketingu a kriticky se zabývá marketingovým přístupem veřejných galerií s ohledem na jejich zaměření a poslání. Praktická část práce věnuje …víceAbstract:
The diploma thesis deals with communication strategies of public art galleries in the Czech Republic. The focus of the theoretical part is on the definition of the terms gallery and art museum, typology of galleries, their financing and mission. It outlines the role of arts management and arts marketing and critically deals with the marketing approach of public galleries with respect to their focus …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MICHALÍKOVÁ, Šárka. \textit{Komunikační strategie veřejných galerií výtvarného umění v České republice}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/lczo2e/.
Jak správně citovat práci
Michalíková, Šárka. Komunikační strategie veřejných galerií výtvarného umění v České republice. Zlín, 2022. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Arts Management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Původní sbírky galerie umění ve Zlíně
Barbora CHOLASTOVÁ -
Marketingové plánování krajské galerie výtvarného umění
Jana Bělotová -
Případová studie práce s publikem v Krajské galerii výtvarného umění ve Zlíně
Katarína Pribylová -
Animační programy a pracovní listy pro stálou expozici Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně
Kristýna Žáková -
Projekt zvýšení návštěvnosti Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně
Jiří KUČERA -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Hermína Týrlová a animace ve filmových ateliérech ve Zlíně
Šárka Hluštíková