Postup při výuce kalkulací a vnitropodnikového účetnictví na střední škole – Ing. Karolína Klusáčková
Ing. Karolína Klusáčková
absolventská práce studenta CŽV
Postup při výuce kalkulací a vnitropodnikového účetnictví na střední škole
The Procedure of Teaching Costing and Internal Accounting at High School.
Anotace:
Cílem této závěrečné práce bylo zjištění současného stavu výuky kalkulací a vnitropodnikového účetnictví na konkrétní střední škole a následně návrh rozšíření jejich výuky o vybrané aktivizační metody. Výsledkem je návrh výuky kalkulací a vnitropodnikového účetnictví pomocí problémového vyučování. Teoretická část je zaměřená především na didaktiku ekonomických předmětů, její cíle a zásady, aktivizační …víceAbstract:
The aim of this thesis is to specify actual situation of teaching costing and internal accounting at specific high school and then create extension of teaching with activating methods. Outcome is draft of teaching costing and internal accounting with problem teaching. First part of final thesis is focused at didactics of economic subjects, their targets and principles, activating methods, their sorts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Cenek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLUSÁČKOVÁ, Karolína. \textit{Postup při výuce kalkulací a~vnitropodnikového účetnictví na střední škole}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/lczq7q/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní / obor:
Studium v oblasti pedagogických věd / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
ICT technologie v didaktice ekonomických předmětů - obchodní korespondence
Ondřej Kapic -
Využití smartphonů a tabletů ve výuce ekonomických předmětů na SŠ
Radim Keňo -
Využití interaktivní tabule ve výuce ekonomických předmětu na SŠ
Jaroslav NAVRÁTIL -
Vnitropodnikové směrnice pro vedení účetnictví podnikatelských subjektů
Veronika Dvorská -
Vnitropodnikové směrnice pro vedení účetnictví podnikatelských subjektů
Ilona Houdková -
Didaktické hry jako aktivizující metody v hodinách přírodopisu na základní škole
Jana Petrová -
Aktivizující metody a jejich využití v kontaktní a distanční výuce ruštiny
Andrea Pokorná -
Active Approach in Music Education: Designing Teaching Materials for CLIL Music Lessons at Lower-Secondary Schools
Tereza Tesarčíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva