Regulace reklamy na internetu – Bc. Dagmar Tatoušková
Bc. Dagmar Tatoušková
Diplomová práce
Regulace reklamy na internetu
Regulation of advertising on the Internet
Anotace:
Diplomová práce definuje základní pojmy spojené s internetem, působením práva na internetu, internetovou reklamou, její regulací na úrovni práva a etické samoregulace v České republice. Vymezuje právní regulaci reklamy v její obecné rovině, specifikuje problematické aspekty internetu ve vztahu k reklamě, detailně zkoumá formy internetové reklamy a analyzuje právní předpisy vztahující se k reklamě v …víceAbstract:
The diploma thesis defines key terms of internet, law effect on internet, internet advertising, its law regulation and ethical self-regulation in Czech republic. It identifies law regulation on general level, specifies problematical aspects of internet associated with advertising, researches in detail forms of internet advertising and analyzes legislation related to advertising in internet environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f27q1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Eva Kadlecová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Poskytovatelé služeb informační společnosti a ochrana absolutních práv
Štěpán Stehlíček -
Koncept nové informační strategie Technických služeb Opava s. r. o.
Jakub Klásek -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company
Barbora BLAŽKOVÁ -
Zákon o regulaci reklamy a úprava nekalé soutěže
Kamila Schwarzová -
Snahy o regulaci lobbingu v České republice mezi pluralismem a neokorporativismem
Stanislav TESAŘÍK -
Dopady novely zákona o bankách do bankovní praxe
Veronika Tauchenová -
Pojem veřejnost dle ustanovení § 98 odst. 1 Zákona o Investičních společnostech a investičních fondech - interpretace a význam pro odvětví kolektivního investování
Václav Gál