Developing sociolinguistic competence in upper secondary EFL learners – Soňa Novotná
Soňa Novotná
Bakalářská práce
Developing sociolinguistic competence in upper secondary EFL learners
Developing sociolinguistic competence in upper secondary EFL learners
Abstract:
This thesis focuses on developing sociolinguistic competence in upper secondary learners in the EFL classroom. The theoretical part deals with the definition of sociolinguistic competence, its individual components, as well as the specifics of teaching upper secondary learners. The practical part aims to explore methods for developing sociolinguistic competence by introducing two sets of activities …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj sociolingvistické kompetence v anglickém jazyce u žáků střední školy. Teoretická část obsahuje definici sociolingvistické kompetence, její jednotlivé komponenty, a také specifika výuky žáků této věkové skupiny. Cílem praktické části je představit dva soubory aktivit zaměřené na rozvoj sociolingvistické kompetence ve výuce anglického jazyka - první set je …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Novotná, Soňa. Developing sociolinguistic competence in upper secondary EFL learners. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk / Anglický jazyk pro vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Výuka sociolingvistické kompetence ve výuce anglického jazyka.
Zuzana OTEVŘELOVÁ -
Vybrané aspekty komunikační kompetence v právním anglickém jazyce pro akademické účely – analýza potřeb
Veronika Tománková -
Využití SITCOMŮ k rozvoji komunikační kompetence žáků
Jaroslav HANZAL -
Interkulturní komunikativní kompetence a její rozvíjení v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Jana Zerzová -
Rozvíjení komunikativní kompetence ve výuce cizího jazyka prostřednictvím autentického dokumentu
Jitka Kloučková -
Využití dramatických technik k rozvoji sociolingvistické kompetence/Developing Sociolinguistic Competence through Drama Techniques
Miroslava BÁRTOVÁ -
Analýza využití pomůcek pro výuku anglického jazyka žáka s lehkým mentálním postižením
Magdaléna Samková -
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová