Současné trendy v internetové reklamě – Bc. Veronika JOZIFOVÁ
Bc. Veronika JOZIFOVÁ
Bakalářská práce
Současné trendy v internetové reklamě
Current trends of internet advertisement
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o nových trendech reklamy v interaktivních médiích, konkrétně v prostředí internetu. Zároveň neopomijí historický kontext a vývoj jednotlivých reklamních formátů a marketingových strategií.Z části se dotýká i výzkumů v oblasti užívání internetu a aktuální situaci internetové reklamy v ČR. Praktická část je věnována přípravě a vedení reálné kampaně v PPC systému společnosti …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with new trends of advertisement in interactive media, particularly in the Internet setting. However, the thesis doesn´t leave out the historical backround and the development of various marketing strategies and banners. Partially the thesis concerns the research focused on Internet usage and current situation of Internet advertisement in Czech Republic. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
13620
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JOZIFOVÁ, Veronika. Současné trendy v internetové reklamě. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Affiliate marketing a jeho využití v online prostředí
Filip MURCKO -
Affiliate marketing s využitím optimalizace trackování provizí
Petra Černochová -
Možnosti affiliate marketingu v online prostředí
Jiří Šťastný -
Affiliate marketing
Jan Palme -
Affiliate marketing a jeho praktické využití ke zvýšení prodejů na internetu
Petr Bulánek -
Affiliate marketing v ČR
Michal Kuchárik -
Affiliate marketing
Michal Ureš