Využití zážitkové pedagogiky ve školním vzdělávacím programu tělesné výchovy – Bc. Alena Ceplová
Bc. Alena Ceplová
Diplomová práce
Využití zážitkové pedagogiky ve školním vzdělávacím programu tělesné výchovy
Using experiential learning in the school curriculum of physical education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi, jak využít zážitkovou pedagogiku ve školním vzdělávacím programu tělesné výchovy. Práce má za úkol zjistit, jaký postoj zaujímají žáci k současné tělesné výchově a k pohybovým aktivitám. V teoretické části analizuji současný vzdělávací systém tělesné výchovy v ČR a definuji pojem: zážitková pedagogika. Praktickou část tvoří výzkum naplňující úkol práce a návrh modelu …víceAbstract:
Diploma thesis deals with the possibilities of how to use experiential learning in the school curriculum of physical education. Diploma thesis seeks to find out, what attitude to physical education students. In the theoretical part, we analyzed the School of Physical Education curriculum in the Czech education and define the term - experiential education. The practical part includes research and design …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jfb6w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2011
- Vedoucí: Mgr. Jiří Mudrák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Učitelství tělesné výchovy pro základní a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
The Present Perfect Tense as a Critical Issue in Teaching of English in the Lower Secondary School Curriculum
Nela ALTMAN -
Design of an English Summer Camp Based on Experiential Learning Activities
Monika Stenzlová -
Zážitková pedagogika vo výuke prvej pomoci
Mária Melicherčíková -
Zážitková pedagogika jako cesta k inkluzi
Martin Sukaný -
Experiential learning in Teaching English
Markéta Plocková -
Experiential Learning Activities and Principles in Secondary School Teaching
Bronislav Sobotka -
The Value of Experiential Learning in an Intensive English Language Course
Barbora Janitorová -
Zdravotní tělesná výchova ve studijních programech Tělesná výchova a sport fakult se sportovním zaměřením v České republice
Petra ŠIMEKOVÁ