Vokální, instrumentální a hudebně pohybový vícehlas v činnostním pojetí HV u dětí na 1. stupni ZŠ – Mgr. Nataša Hrušková
Mgr. Nataša Hrušková
Diplomová práce
Vokální, instrumentální a hudebně pohybový vícehlas v činnostním pojetí HV u dětí na 1. stupni ZŠ
Vocal, instrumental and music movemental polyphony in action conception of music teaching of children at the first school
Anotace:
Hrušková, Nataša.Vokální, instrumentální a hudebně pohybový vícehlas v činnostním pojetí hudební výchovy u dětí na 1. stupni ZŠ. Brno MU 2006, 98 stran Vedoucí diplomové práce :PhDr. Blanka Knopová, CSc. Diplomová práce se zabývá sledováním vlivu vícehlasu na rozvoj hudebních schopností a dovedností dětí 1. stupně ZŠ. V teoretické části jsou shrnuta fakta z odborné literatury a závěrečný projekt činnostního …víceAbstract:
Hrušková, Nataša. Vocal, instrumental and music movemental polyphony in action conception of music teaching of children at the first school. Brno : MU 2006, 98 pages Leader of dissertation : PhDr. Blanka Knopová, CSc. The dissertation deals with monitoring of the influence of polyphony on development of musical abilities and skills of children at first school. The facts from specialised literature …víceKlíčová slova
psychologický vývoj dětí hudební schopnosti a dovednosti vokální a rytmický vícehlas rytmus hudební hra metrum pohybový prvek hra na nástroje Orffova instrumentáře činnosti poslechové psychological development of children musical abilities and skills vocal and rhytmical polyphony rhytm musical piece metre movemental element musicmaking at instruments of the Orff instrumentation listening activity
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f6bvf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2006
- Vedoucí: PhDr. Blanka Knopová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRUŠKOVÁ, Nataša. \textit{Vokální, instrumentální a hudebně pohybový vícehlas v činnostním pojetí HV u dětí na 1. stupni ZŠ}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/ldl2g4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
The effects of food security on the socio-economic development of women and children in Ghana. A case study of the Great Accra region
Inez Naaki Vanderpuye -
Rozvoj rytmických dovedností s využitím nástrojů Orffova instrumentáře v mateřské škole
Eva Kotková -
Využití hudebních nástrojů v předškolním vzdělávání s respektováním principů Orffova Schulwerku.
Nikola KOLESZÁROVÁ -
Vliv hudební výchovy na vývoj dětí předškolního věku Přispění Orffova Schulwerku k celostnímu rozvoji dítěte
Renata JANDOVÁ -
Využití Orffova instrumentáře formou hudebně-tanečních aktivit u dětí se středně těžkým mentálním postižením v edukačním procesu
Kristýna Stránská -
Prvky Orffova Schulwerku v českém všeobecném školství
Pavlína VÁCHOVÁ -
Hudební schopnosti a výslovnost u žáků učících se anglický jazyk na 1. stupni ZŠ
Anna Dubská