Mgr. Veronika Kriklová
Master's thesis
Autenticita v reklamě
Authenticity in Advertising
Abstract:
Tato diplomová magisterská práce pojednává o autentických prvcích v reklamě a jejich spojitosti s vyšší angažovaností online publika na sociálních sítích. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o autenticitě jako takové, o její důležitosti pro spotřebitele, jejích podobách a prvcích v nichž se v online reklamě objevuje. Druhá část práce, výše uvedená, pak …moreAbstract:
This master's thesis examines the elements of authenticity in advertising and their subsequent association with higher engagement of online audiences on social media. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part discusses authenticity as such, its importance for consumers, its forms and the elements in which it appears in online advertising. The second part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/vwyvb/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Culture Management / Culture Management
Theses on a related topic
-
Social Media Narcissism at Marketing Service
Iuliia Baboshkina