Antonín Brinda
Bakalářská práce
Pozitivní revolta
The Positive Revolt
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je především reflexe vlastního bakalářského uměleckého projektu Pozitivní revolta a také průběžného výzkumu a uměleckých realizací, jež vedly k jeho vzniku. Součástí textu je také přiblížení konceptu projektu Cibulení a vysvětlení důvodů jeho nezdaru. Práce není jen prostým popisem, ale opírá se také o myšlení teoretiků z různých oblastí, ať už jsou jimi Hakim Bey, David …víceAbstract:
In the first place, the aim of this bachelor work is to reflect The Positive Revolt - author's bachelor artwork. We also aim to explore the research and artistic realizations which lead to its making. We also introduce the Cibulení art project and explain the reasons why the project has failed. The descriptive approach is backed by ideas of theoreticians from different walks of the theory of Art such …víceKlíčová slova
politické uměníKlíčová slova
squattingKlíčová slova
performance (umění)Klíčová slova
psychogeografieKlíčová slova
konceptuální uměníKlíčová slova
zákonyKlíčová slova
ideologieKlíčová slova
veřejný prostorObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2015
- Vedoucí: Jana PILÁTOVÁ
- Oponent: Jiří ADÁMEK
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 10. 2017 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Divadelní tvorba v netradičních prostorech / Performerství
Práce na příbuzné téma
-
TOMÁŠ RULLER – tvorba 90. let: Monitoring - Displej / Intermediální performance & Nové technologie
Zbyněk Tomášek -
Podoby a funkce fotografie v konceptuální a performační praxi českého umění 60. až 80. let
Hana Laipoldová -
Politické umění: Konceptuální entropie?
Tereza Křepelová -
Film jako umění? Německé příspěvky mezi estetikou a sociologií umění ve 30. letech 20. století.
Teodor SZILÁGYI -
Politické tendence v umění
Nikola Čempelová -
Umění na hraně. Umění versus zákon od 60. let po současnost.
Jana Čižiková -
Umění v čase války: Ukrajinské digitální umění během rusko-ukrajinského konfliktu
Anastasiia TARAN -
Afirmativní umění
Hana Blahová