Nákupní zvyklosti obyvatel vnitřního Brna – Mgr. Bc. Marie Wiesnerová
Mgr. Bc. Marie Wiesnerová
Bakalářská práce
Nákupní zvyklosti obyvatel vnitřního Brna
Shopping habits of inhabitatnts of inner Brno city
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Nákupní zvyklosti obyvatel vnitřního Brna“ je objasnění problematiky nákupních zvyklostí obyvatel Brna v prostředí maloobchodu a sluţeb. V první části se zabývám vymezením základních pojmů, členěním a metodami výběru středisek maloobchodu a vymezením sfér vlivu středisek. V druhé části stručně charakterizuji vývoj maloobchodu od meziválečného období aţ po současnost. Třetí …víceAbstract:
The subject of the thesis "Shopping habits of inhabitatnts of inner Brno city" is to clarify the issue of shopping habits of people of Brno in the retail and services. The first part deals with the definition of basic concepts, classification and methods of collecting centers and retail centers defining spheres of influence. The second part briefly describes the evolution of retailing from the interwar …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nvb2p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2011
- Vedoucí: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Nákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného podniku
Sabina Bartošová -
Nákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného nákupního centra
Markéta BLAŽKOVÁ -
Nákupní zvyklosti hotelových hostů v České republice
Jitka Štrossová -
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
Natálie Nodesová -
Hodnocení B2C marketingové komunikace obchodního centra
Adam Šafránek -
Postoje a nákupní chování zákazníků nákupního centra
Michaela HOLEČKOVÁ -
Společenská odpovědnost jako motiv nákupního chování zákazníků obchodního centra
Lucie Směšná