Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků mladšího a staršího školního věku – Bc. Irena NĚMCOVÁ
Bc. Irena NĚMCOVÁ
Diplomová práce
Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků mladšího a staršího školního věku
Development of reader literacy of pupils of younger and older school age
Anotace:
Ve své diplomové práci se věnuji rozvoji čtenářské gramotnosti žáků základní školy. V úvodu práce definuji pojmy ? čtení, čtenář, četba, čtenářství, čtenářské návyky a zájmy. V další části jsem rozdělila čtenáře podle věku a postupně charakterizuji předčtenářský věk, prepubescentní a pubescentní čtenářství. Ve třetí kapitole se věnuji čtenářství v rodině. Rodinné prostředí je nejsledovanější z faktorů …víceAbstract:
In my Diploma thesis I deal with development of readers? literacy of primary school pupils. In introduction of this work I define terms ? lecture, reader, reading, readership, readers? habits and interests. In next part, I divided readers according to their age and I characterize gradually pre-reader age, pre-pubescent and pubescent readership. In third chapter I attend to reading in family. Family …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
19354
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NĚMCOVÁ, Irena. Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků mladšího a staršího školního věku. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Diagnostika vybraných uvolněných úloh z mezinárodních šetření TIMSS a PISA a testů Cermat.
Jana OPAVOVÁ -
Sekundární analýza výsledků výzkumu PISA 2006
Klára Poláková -
Procenta v úlohách matematické olympiády, korespondenčních seminářů a výzkumů PISA, TIMSS
Denisa TOMANOVÁ -
Matematické úlohy ve výzkumech PISA a TIMSS
Lucie MÍKOVÁ -
Úlohy typu PISA ve výuce fyziky na základních školách
Ladislav KOVÁŘ -
Dospívající a online čtenářské komunity
Ema Juranová -
Čtení a čtenáři v současné době: trendy, preference, perspektivy (na základě ankety mezi studenty tří ruských univerzit a studenty Univerzity Palackého v Olomouci)
Miroslav HOLUB -
Míra ovlivnění knižního trhu a čtenářských návyků médii a marketingem
Lubomír Veselý