Kombinace skutečnosti a fikce ve filmech Anny Odell – Jakub Jelínek
Jakub Jelínek
Diplomová práce
Kombinace skutečnosti a fikce ve filmech Anny Odell
Reality vs. Fiction in Anna Odell's films
Anotace:
Tato práce si klade za cíl provést stylovou analýzu výrazových prostředků filmů Neznámá, Žena 2009-349701(2009) a Třídní Sraz (2013) režisérky Anny Odell. Stylová analýza bude založena na principu neoformalistické analýzy, kterou definuje Kristin Thompsonové v publikaci Breaking the Glass Armor. V rámci práce zařadím tvorbu autorky do historického kontextu a následně provedu stylovou analýzu daných …víceAbstract:
This study aims to analyse film Unknown, Woman 2009-349701 (2009) and film The Reunion (2013) within the approach of neoformalist film analysys defined by Kristin Thompson in the publication Breaking the Glass Armor. Films will be put in a historical context and then analysed. The analysys will focus on the way of how does these films simulate the stylistic of the documentary film.Klíčová slova
autenticitaKlíčová slova
švédská kinematografieKlíčová slova
dokumentární filmKlíčová slova
fikceKlíčová slova
pravdaKlíčová slova
analýzy filmových děl
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/15026
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2021
- Vedoucí: Zdeněk HUDEC
- Oponent: Adam BROTHÁNEK
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 11. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Střihová skladba
Práce na příbuzné téma
-
Hudební výrazové prostředky v sérii Dekalog
Jindřich Andrš -
Výrazové prostředky v tvorbě Dariuse Khondjiho
Klára Fantová -
Obrazové výrazové prostředky v díle Sergeje Paradžanova
Jan Hrubý -
Výrazové prostředky a barevné řešení filmů Vittoria Storara
Marcel Beneš -
Výrazové prostředky kamery ve filmu Friedricha W. Murnaua Východ slunce se zvláštním ohledem na unikátní zpracování scén s atmosférou na pomezí ateliéru a reálu.
Filip Rejč -
Výrazové prostředky filmu noir a jejich využití v dalším vývoji světové kinematografie
Petr Pospíšil -
Prostředky pro vyprávění příběhu v digitální malbě
Jitka Nemikinsová -
Výrazové prostriedky vo filme Mind Game(2004)
Šimon Mészáros