Marketingový výzkum výroby nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu – Munkhtsetseg GANKHUYAG
Munkhtsetseg GANKHUYAG
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum výroby nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu
Marketing research on the production of new product and its possibilities for exercising market
Anotácia:
Ve své práci se zabývám problematikou marketingového výzkumu, konkrétně marketingo-vého výzkumu nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu. Cílem práce je, kromě shromáždění dostupných teoretických východisek, analýza vybraného podniku, kte-rým je Nirvana systems s.r.o. Byl vypracován dotazník a následně provedena analýza zájmu zákazníků o nové vybavení - čtyřkolku. Na základě provedené …viacAbstract:
My thesis is focused on the issue of marketing research , concretely marketing research of new product and its potenciál for application in the market.The aim of mz thesis is gathe-ring of available theoretical data and above all analysis of a chosen company Nirvana sys-tems Ltd.There was elaborated a questionnaire and performed research of customers inte-rest in a new product line.On the basis of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2010
Identifikátor:
15565
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GANKHUYAG, Munkhtsetseg. \textit{Marketingový výzkum výroby nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Logistics and Crisis Management. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/le8t0q/.
Jak správně citovat práci
GANKHUYAG, Munkhtsetseg. Marketingový výzkum výroby nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2030
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Logistics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Vliv marketingového prostředí na postavení hotelů v Karviné
Holomková Holomková -
Kulturní a sociální prostředí Švýcarska
Matěj Vostruha -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová -
Návrh marketingové strategie firmy mousemad, s.r.o.
Kristýna Smolíková -
Návrh marketingové strategie značky Cider Demokrat pro vstup na trh B2C
Daniel Erben -
Marketingový výzkum: Kde a jak studenti získali informace pro své rozhodnutí studovat na VŠEM
Andrea Boháčová -
Marketingový výzkum: Kde a jak získávají lidé informace pro své rozhodnutí studovat na VŠEM
Kateřina Štěpánková