Publicita agentury CzechTourism během rebrandingu – Mgr. Martina Stejskalová
Mgr. Martina Stejskalová
Bakalářská práce
Publicita agentury CzechTourism během rebrandingu
Publicity of the Czech Tourist Board CzechTourism (Media Analysis)
Anotace:
Bakalářská práce na téma Publicita agentury CzechTourism během rebrandingu se v teoretické části zabývá vymezením media relations jako jedné z disciplín public relations, před-stavením nejběžnějších nástrojů media relations, vymezením pojmu publicita a nastíněním možností pro měření efektivity media relations. Analytická část práce je založena na analýze publicity, kterou agentura CzechTourism získala …víceAbstract:
The topic of this bachelor theses is the publicity of the Czech Tourist Board during the first part of the rebranding period. The theoretical part describes media relations as a discipline of public relations and the basic instruments of media relations. Then the term of publicity is explained as well as the methods of evaluation of media relations. The analythical part of the theses presents the results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stejskalová, Martina. Publicita agentury CzechTourism během rebrandingu. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Analýza media relations
Jana Benešová -
Analýza media relations
Pavel Popelka -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Analýza media relations
Petr Synek -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Public relations v divadlech. Analýza a návrh PR strategie Jihočeského divadla
Julie Hrabánková -
Investment appeal evaluation of a public company by a retail investor: a case study of LVMH stock
Stepan Nikolaev