Specifické poruchy učení u žáků na prvním stupni základní školy v Praze – Lucie Maršnerová
Lucie Maršnerová
Bakalářská práce
Specifické poruchy učení u žáků na prvním stupni základní školy v Praze
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, do jaké míry jsou u žáků na prvním stupni Základní školy X a Základní školy Y zohledňovány specifické poruchy učení. Mezi dílčí cíle práce patří zjistit, kolik žáků s těmito poruchami se nachází v rámci jedné třídy, s jakými formami specifických poruch učení se pedagogové setkávají nejčastěji v daných zkoumaných třídách a zda jsou jejich specifické poruchy …víceAbstract:
The main aim of the bachelor thesis is to determine the extent to which specific learning disorders are taken into account among students at the first stage of Primary School X and Primary School Y. Sub-objectives of the thesis include determining the number of students with these disorders within one class, identifying the most common forms of specific learning disorders encountered by teachers in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/vont7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedoucí: doc. PhDr. Dobromila Trpišovská, CSc.
- Oponent: doc. PaedDr. Marie Kocurová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Obraz specifických poruch učení u vysokoškolských studentů
Andrea Lázničková -
Vliv specifických poruch učení na dospělé jedince
Hana Krobotová -
Vliv Specifických Poruch Učení na Práci Učitele Anglického jazyka
Kateřina Koditková -
Problémy žáků se specifickými poruchami učení při osvojování cizích jazyků
Monika Mattasová -
Reedukace dysortografie s využitím vizuálně-motorických pomůcek
Denisa Adamíková -
Reedukace dysgrafie na základní škole
Aneta Leimerová -
Dysgrafie - předcházení problémům v psaní a péče o děti s dysgrafií
Eliška Tobrmanová -
Reedukace dyslexie, dysgrafie a dysortografie na 1. stupni základních škol
Petra JELÍNKOVÁ