Specifické poruchy učení u žáků na prvním stupni základní školy v Praze – Lucie Maršnerová
Lucie Maršnerová
Bachelor's thesis
Specifické poruchy učení u žáků na prvním stupni základní školy v Praze
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, do jaké míry jsou u žáků na prvním stupni Základní školy X a Základní školy Y zohledňovány specifické poruchy učení. Mezi dílčí cíle práce patří zjistit, kolik žáků s těmito poruchami se nachází v rámci jedné třídy, s jakými formami specifických poruch učení se pedagogové setkávají nejčastěji v daných zkoumaných třídách a zda jsou jejich specifické poruchy …moreAbstract:
The main aim of the bachelor thesis is to determine the extent to which specific learning disorders are taken into account among students at the first stage of Primary School X and Primary School Y. Sub-objectives of the thesis include determining the number of students with these disorders within one class, identifying the most common forms of specific learning disorders encountered by teachers in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/vont7/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2024
- Supervisor: doc. PhDr. Dobromila Trpišovská, CSc.
- Reader: doc. PaedDr. Marie Kocurová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARŠNEROVÁ, Lucie. \textit{Specifické poruchy učení u žáků na prvním stupni základní školy v Praze}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/lefp7i/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Special education / Special education
Theses on a related topic
-
Obraz specifických poruch učení u vysokoškolských studentů
Andrea Lázničková -
Vliv specifických poruch učení na dospělé jedince
Hana Krobotová -
Vliv Specifických Poruch Učení na Práci Učitele Anglického jazyka
Kateřina Koditková -
Problémy žáků se specifickými poruchami učení při osvojování cizích jazyků
Monika Mattasová -
Reedukace dysortografie s využitím vizuálně-motorických pomůcek
Denisa Adamíková -
Reedukace dysgrafie na základní škole
Aneta Leimerová -
Dysgrafie - předcházení problémům v psaní a péče o děti s dysgrafií
Eliška Tobrmanová -
Reedukace dyslexie, dysgrafie a dysortografie na 1. stupni základních škol
Petra JELÍNKOVÁ