Bc. Eva Karimová

Bachelor's thesis

Role sponzoringu na tvorbě image značky

The role of sponsoring the creation of brand image
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá popisem současného stavu sponzoringu. Využívá prostředků marketingového výzkumu ke sledování těchto sponzorských aktivit a jejich vlivu na image značky. V teoretické části se práce věnuje pojmům: značka, image značky, sponzoring, marketingový výzkum.. V analytické části práce jsem provedla marketingový průzkum formou dotazování.
Abstract:
This Bachelor thesis is focused around describing the current situation in the sponsoring area. It uses means of marketing research to observe these activities and their influence on the brand image. In the theoretical part the theses revolves around terms such as brand, image, sponsoring, marketing research. In the analytical part I have conducted a survey.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2017
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní