Marketingový plán firmy Grand Tailor se zaměřením na problematiku osobního prodeje – Miroslav Sobocik
Miroslav Sobocik
Bachelor's thesis
Marketingový plán firmy Grand Tailor se zaměřením na problematiku osobního prodeje
Marketing plan of company Grand Tailor focused on personal selling
Anotácia:
SOBOCIK, M. Marketingový plán firmy Grand Tailor se zaměřením na problematiku osobního prodeje. Bakalářská práce. Brno, 2016.Cílem práce je vyhotovení marketingového plánu pro zakládanou společnost Grand Tailor s.r.o. v oblasti zakázkového prodeje košil na míru. Na základě analýzy vnějšího prostředí a dotazníkového šetření byla vyhotovena komunikační politika, jejíž významnou částí je osobní prodej …viacAbstract:
SOBOCIK, M. Marketing plan of company Grand Tailor focused on personal selling. Brno, 2016.Aim of the thesis is creation of marketing plan for tailor-made shirt sales company. Promotional politics were created based on analysis of external environment and surveys. Decisive factor of those politics is personal selling, supported by other promotional activities. Conclusions of the thesis and also arguments …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOBOCIK, Miroslav. \textit{Marketingový plán firmy Grand Tailor se zaměřením na problematiku osobního prodeje}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/lekt8u/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses lekt8u lekt8u/3
4. 1. 2017