Využití nástrojů marketingu v konkrétním podniku – Petr Kohout
Petr Kohout
Bachelor's thesis
Využití nástrojů marketingu v konkrétním podniku
Anotácia:
Využití marketingového mixu v hotelu Zámku Valeč, sledování propojení jednotlivých prvků marketingového mixu v průběhu ročního časového období s ohledem na cílovou segmentaci zákazníku na trhu.Abstract:
The usage of marketing mix in Zámek Valeč Hotel, monitoring the interconnection of individual elements of the marketing mix during the season with regard to the customer's target segmentation on the market.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
http://theses.cz/id/lel38v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace hotelu Zámek Valeč
Veronika Padrnosová -
Tematizace promotion vybraného produktu (podniku)
Tereza Pidrmanová -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková -
Tematizace promotion vybraného produktu (podniku)
Petra Lesáková -
Mediální projekt a produkt: Propagační snímek
Filip Laureys -
Business Plan for SuperMop Market Place
Volkan Öztürk -
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden -
Právní souvislosti při oceňování nemovitého majetku. Cena obvyklá podle zákona o oceňování majetku a cena zjištěná podle zvláštních předpisů.
Lenka Čiperová
Názov
Vložil
Vložené
Práva