Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků – Bc. Jakub Židlický
Bc. Jakub Židlický
Bakalářská práce
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Methods for surveying customer satisfaction and the identification of customer needs, requirements and expectations
Anotace:
Bakalářská práce „Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků“ je koncipována do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů, které vyplývají z názvu práce, tedy: spokojenost zákazníků, potřeby zákazníků, požadavky zákazníků, očekávání zákazníků, průzkum spokojenosti a jeho metody měření a marketingový …víceAbstract:
Bachelor thesis “Methods of surveying customer satisfaction and the identification of customer needs, requirements and expectations” is divided into two part: theoretical and practical. The theoretical part focuses on fundamental concepts that derive from the name of work, namely: customer satisfaction, customer needs, customer requirements and customer expectations, satisfaction survey and measurement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qfpuy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2013
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Výzkum spokojenosti zákazníků vycházející z marketingového mixu ve společnosti Tesco stores a.s.
Linda Rosenbaumová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina