Percepce crowdfundingových kampaní pro neziskový sektor: eye-trackingový experiment – Markéta Veselková
Markéta Veselková
Bachelor's thesis
Percepce crowdfundingových kampaní pro neziskový sektor: eye-trackingový experiment
Perceptions of crowdfunding campaigns for the non-profit sector: an eye-tracking experiment
Abstract:
Veselková, M. Percepce crowdfundingových kampaní pro neziskový sektor: eye-trackingový experiment. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá zkoumáním vlivů určitých vizuálních prvků na případné podporovatele crowdfundingových projektů neziskových organizací a jejich rozhodnutí o podpoření. Výběr ovlivňující prvků vychází z podnětů prospektové teorie a efektu …moreAbstract:
Veselková, M. Perceptions of crowdfunding campaigns for the non-profit sector: an eye-tracking experiment. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2023. The bachelor thesis investigates the effects of certain visual elements on potential supporters of crowdfunding projects of non-profit organizations and their decision to support them. The selection of influential elements is based on the propositions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
- Reader: Lubor Lacina, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VESELKOVÁ, Markéta. \textit{Percepce crowdfundingových kampaní pro neziskový sektor: eye-trackingový experiment}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/lep16u/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Daňové a účtovné aspekty neziskovej organizácie v Českej republike a Slovenskej republike
Natália Földiová -
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
The economic analysis of the selected non-governmental non-profit organization
Gizem Kup -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Crowdfunding
Adéla Sotonová -
Crowdfunding (nejen) v době pandemie
Tomáš Krtička -
Crowdfunding jako způsob úspěšného financování projektu
Dominika Krejčů -
Crowdfundingový projekt v neziskové organizaci Slunečnice
Adéla Olšinová