Mgr. Gabriela Šánová
Diplomová práce
Záruka za jakost
Warranty
Anotace:
Tato diplomová práce analyzuje právní úpravu institutu záruky za jakost v českém soukromém právu (zejm. zák. č. 89/2012 Sb.), a to jak v poměrech B2B, tak B2C, a podrobněji se zabývá otázkou existence zákonné záruky za jakost. Rovněž se snaží o částečnou právní analýzu evropské spotřebitelské směrnice 1999/44/ES a o zhodnocení její implementace do českého práva v rámci problematiky záruk. Součástí …víceAbstract:
The thesis analyses legal regulation of warranty in Czech civil law (esp. the Act No. 89/2012 Sb.). Both B2B and B2C relations are taken into consideration and the thesis deals in greater extend with the question of existence of legal warranty. A relevant part of the European Directive 1999/44/EC on consumer law, which is concerned with the warranty, is analysed and its implementation into Czech legal …víceKlíčová slova
Záruka za jakost Záruční doba Zákonná záruka za jakost Smluvní záruka za jakost Záruční list Prodej zboží v obchodě Občanský zákoník Směrnice 1999/44/ES Warranty Warranty period Legal warranty Contractual warranty Warranty certificate Sale of goods in a shop Civil Code Directive 1999/44/ES
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/olcid/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2015
- Vedoucí: doc. JUDr. Markéta Selucká, Ph.D.
- Oponent: prof. JUDr. Josef Fiala, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Záruka za akosť ako zákonný a zmluvný nástroj ochrany kupujúceho v obchodnoprávnych vzťahoch
Jana Ďurinová -
Odpovědnost za vady díla dle OZ a ObZ
Jan Palán -
Odpovědnost za vady při prodeji zboží v obchodě
Miloš Borovička -
Zodpovednosť za vady v spotrebiteľských vzťahoch
Dana Kmiťová -
Kupní smlouva se zaměřením na odpovědnost za vady
Tomáš ARNOŠT -
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
Robin Dekker -
E-shop pro nákup a prodej učebnic v Laravel
Patrik Šmátrala -
Finanční výhody a nevýhody v prodeji a nákupu v e-shopech
Lenka Křížová