Poruchy chování u žáka se specifickými poruchami učení – Alexandra KLUČAROVÁ
Alexandra KLUČAROVÁ
Diplomová práce
Poruchy chování u žáka se specifickými poruchami učení
Behavioral Disorders of a Pupil with Specific Learning Disabilities
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá poruchami chování u žáka se specifickými poruchami učení. Cílem práce je popsat a analyzovat vlivy působící na žáka s kombinací PCH a SPU v prostředí běžné ZŠ v průběhu jeho školní docházky. Předmětem práce byl žák s poruchami chování a se specifickými poruchami učení. První kapitola teoretické části se zaobírá problematikou poruch chování. Druhá kapitola se věnuje specifickým …víceAbstract:
This diploma thesis is dealing with a complex approach to solving problems of a pupil with disruptive behavioural disorders and with specific learning disorders. The aim of this work is to map and analyse the influences that affect such pupils in the environment of regular basic schools. The object of this thesis was a concrete pupil, who was suffering from disruptive behavioural disorders and from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zveřejnit od: 8. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLUČAROVÁ, Alexandra. Poruchy chování u žáka se specifickými poruchami učení. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Skupinová reedukace specifických poruch učení žáků 2. stupně ZŠ v pedagogicko-psychologické poradně
Dana Fialová -
Spolupráce učitelů základní školy a pracovníků pedagogicko psychologické poradny při vzdělávání a výchově žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Sylva JECHOVÁ -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností - dyslexie a její reedukace v pedagogicko psychologické poradně
Iveta Matějková -
Komparace reedukace SPU na základní škole a pedagogicko psychologické poradně
Hana HRDLIČKOVÁ -
Speciální pedagog a jeho role v diagnostice specifických vývojových poruch školních dovedností u dětí mladšího školního věku v pedagogicko psychologické poradně
Tereza Slanařová -
Školní zralost a připravenost dětí k povinné školní docházce v podmínkách náhradní výchovné péče
Petr NĚMEC -
Preventivně výchovný pobyt ve středisku výchovné péče
Martin Fiala -
Zkušenosti dětí ze základních škol a středisek výchovné péče s kyberšikanou
Andrea Musilová