Lukáš Pavel

Master's thesis

Tvorba marketingové strategie 1.Vox,a.s.

Creation of marketing strategy of 1. VOX, a. s.
Abstract:
Diplomová práce byla vypracována na téma tvorby marketingové strategie vzdělávací společnosti 1. VOX, a. s., která řadu let působí na trhu vzdělávaní dospělých. Hlavním cílem práce je analyzovat současnou situaci, ve které se společnost nachází, poté formulovat návrh optimální marketingové strategie, jež by byla v souladu s firemními cíli. První část diplomové práce je věnována teoretickému rámci …more
Abstract:
The diploma thesis is focused on creation of marketing strategy of educational company 1. VOX, a. s. that is active a couple years in the adult education market. The main goal of the thesis is to analyze the company's current situation, then formulate a proposal for an optimal marketing strategy, which would be consistent with company objectives. The first part of the thesis is devoted to the theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 3. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 9. 2009
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Pavel Zeithaml

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15268