Kristýna Kurečková

Bachelor's thesis

Vliv event marketingových aktivit na image značky

The Impact of Event Marketing Activities on a Brand Image
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na téma event marketingu jako efektivního nástroje pro tvorbu image značky. Teoretická část práce se věnuje základním pojmům z oboru event marketingu, jeho typologii, integraci do komunikačního mixu a procesu a tvorbě event marketingové strategie. V praktické části je analyzována značku Apetit a její event marketingové aktivity - konkrétně event Apetit piknik, který je …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the topic of event marketing as an effective tool for a brand image formation. The theoretical part deals with the basic terms from event marketing field, its typology, integration into communication mix and process and creation of event marketing strategy. In the practical part the Apetit brand and its event marketing activities are being analyzed - namely event Apetit …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: prof. Mgr. Peter Štarchoň, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kurečková, Kristýna. Vliv event marketingových aktivit na image značky. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications